Wanneer: 10 februari 2019 - 12 mei 2019Afgelopen

Medio 2019 openen we onze nieuwe ontmoetingsplek voor iedereen die meer wil ontdekken en leren over de natuur. Maar wij zitten ondertussen niet stil. Wist je dat Naturalis niet alleen een museum is, maar ook een groot onderzoekscentrum? Ons onderzoek gaat altijd door! In deze vier colleges vertellen onze onderzoekers waarom in de planten- en dierenwereld alles met elkaar samenwerkt. En vanwege de verbouwing van het museum, houden we de colleges in een échte universiteit, namelijk het Academiegebouw in Leiden. Kom je met de auto? Dan kun je parkeren bij parkeergarage Centrum Morspoort of parkeerterrein Haagweg (inclusief shuttlebusje tot voor de deur). Er is in het Academiegebouw geen gelegenheid voor ouders om te wachten, café Barrera is aan de overkant van het Academiegebouw en vanaf 10.00 uur geopend.