Wanneer: 14 maart 2021 - 13 juni 2021Afgelopen

Dit voorjaar kun je de MJU colleges van UMU ook vanuit huis bekijken, via een LiveStream. Alle nieuwsgierige kids verzamelen! In het voorjaar van 2021 duiken we in het onderzoek van de Universiteit Utrecht. Vier verschillende wetenschappers vertellen wat zij onderzoeken. Van het gebit van dieren en verhalen over wonderen, tot hoe je woonplek invloed heeft op wie je bent. En weet jij wat je kan leren van de grond onder onze voeten? Onderzoek en ontdek het zelf in de vier colleges van UMU, het Universiteitsmuseum, hét onderzoeksmuseum van Nederland. Let op: je schrijft je hier in voor de LiveStream reeks. Je kunt dan dus niet naar de colleges in Parnassos komen, maar bekijkt de colleges vanuit huis. Natuurlijk kun je wel via de chat al je vragen stellen. Wil je liever echt aanwezig zijn bij de colleges in Parnassos? Schrijf je dan in voor de gewone reeks. Het eerste college van deze reeks heeft al plaatsgevonden. Je kunt je nog inschrijven om de overige drie colleges bij te wonen.